torsdag 15 november 2012

Födelsedagen!

Många sms och väldigt många grattishälsningar på facebook blev det igår. Skönt att så många kommer ihåg ens födelsedag. När jag kom till kontoret igår morse direkt efter träningen stod den här på skrivbordet.






































Den är från Inger, min rumskamrat och kollega. Mycket gulligt tycker jag!

Av kärleken fick jag en jätteförstoring på Ola i svartvitt, otroligt vacker! Nu ska vi leta på en fin ram till den oxå.
Lite ledsen blev jag att ingen kom och åt tårta... Så långt är det väl inte... 
Ja ja det blev mycket tårta till mig och Henke iallafall.
På fredag ska vi ut och äta med familjen då Linus fyller år.
Kram

3 kommentarer:

  1. GRATTIS i efterskott kära kusin
    Förra året var jag till dig, men då var du minnsan inte hemma ;) I år jobbade jag tyvärr :(vi får väl försöka att träffas något snart. Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja det var du, då var jag påväg till Sollentuna. Vi måste styra en träff! Hur svårt kan det va...jag jobbar ju i Gävle nu för tiden. Kram!

      Radera
  2. Jag önskar att jag hade kunnat fira dig och tårta hade varit så gott:)
    Men spar en bit vettja så tar jag den i jul om vi kommer hem;)Hoppas ni hade trevligt igår med familjen! Puss&Kram

    SvaraRadera