torsdag 29 november 2012

Helg och ny frippa!

Nu har vi helg jag och Henke, det ska bli så skönt med en långhelg! Vi har tagit ledigt fredag och måndag båda två.
Så vi får väl ta och fira min nya frisyr som jag skaffade mig igår! Jag blev supernöjd och känner mig som en ny människa...att jag dessutom fått massor MASSOR av beröm för mitt fina hår idag har inte gjort det sämre!


 
 


Nu fattar jag inte varför jag envisats med  att spara och spara på mitt långa hår, det ser mycket fräschare ut nu. Men jag har ju tänkt att jag vill ha långt hår den dagen jag ska stå brud, men som Denice sa...det finns faktiskt löshår! Så sant så sant!

Det har varit visning på huset idag, två familjer kom och tittade och BÅDA vill titta igen i dagsljus!! Håll alla tummar ni har nu att någon av dessa kommer att vilja ha vårt hus, så vi får flytta snart!

På lördag ska vi till Strängnäs på inofficiell hundutställning, vi behöver ut och socialträna både jag och Ola. Det är så längesen så man har ju glömt bort hur man gör. Ska vi nu jaga sista certet för att hann ska få sitt championat så måste vi ut och träna lite först, så vi kan uppföra oss när det gäller sen!
Vi ska då också passa på att hälsa på Henkes kompis Kalle i Gnesta när vi ändå är i krokarna.

Just nu när jag sitter här och skriver håller Henke på att göra en hemmagjord pizza, det ryktas om efterrätt också...mums!
Nu är det helg i vårt hus!

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Du blev så fin så, men du var ju fin innan också.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Är det Denice skapelse?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja hon fick fria händer...nästan...hon hade helst klippt mig kort, men det gick jag inte med på än. Jag är sååå nöjd!

      Radera
  3. Låter som en underbar helg. Och jag säger det igen... du är verkligen super duper fin i nya frillan ;)
    Hälsa din kille Greger!

    Kramar

    SvaraRadera