söndag 26 januari 2014

Börjar bli en vana

att köra dubbelpass på söndagar :)
Stoppade in skidorna i bilen och drog iväg till Årsunda för att åka skidor på Storsjön. Fick sällskap av Mirja tack och lov, jag behövde lite draghjälp, det går ju inte direkt undan när jag åker...
Skönt var det i alla fall och spåren var helt okej, mycket bättre än hemma i elljusspåret där dom nästan blivit obefintliga. Hoppas det kommer lite mer snö i veckan!
Solen sken och det blåste inte så mycket heller, 1 mil blev det på dryga timmen, jag känner mig nöjd.

Självklart kan jag ju inte hoppa över Zumban, så det blev ett svettigt pass sånt också. Why not liksom? När man har tid...

Jag som hade träningsvärk lite här och var redan, undrar hur det känns imorgon.
Trots 2 vilodagar denna vecka har jag lyckats skrapa ihop till 7 träningspass, klapp på axeln!

Måndag - Skidor + styrka
Tisdag - Skidor
Onsdag - Vila
Torsdag - Stationsträning
Fredag - Stationsträning
Lördag - Vila
Söndag - Skidor + Zumba

Nu ska det bli riktigt gott med Chili Con Carne, som min käre make snott ihop åt oss!

1 kommentar:

  1. Så härligt att åka längd, fast det är svårt. Jag glider mer bakåt än framåt känns det som. :)

    SvaraRadera