måndag 20 januari 2014

Ett regelrätt benpass!

Åh vad roligt det var att köra ett riktigt benpass idag på gymmet! Det var längesen och jag har saknat den gamla hederliga styrketräningen.
Jag tror bestämt att jag måste införa den i mitt liv igen.
Man får så många tips och råd på vad man ska och inte ska göra i träningsväg. I slutänden handlar det väl ändå om att träna på ett sätt man tycker är roligt?
För det är just roligt det ska vara att träna!

Jag trodde jag skulle få ha gymmet för mig själv när jag kunde gå dit mitt på dagen, men ack vad jag bedrog mig! Jäklar vad det märks att det är nyårslöften nyligen gjorda... Trångt på Zumban och trångt till och med på dagtid på gymmet.

Nu på eftermiddagen har jag och Malin tränat skidåkning i elljusspåret, det gick jättebra och jag är så himla nöjd!
Det skulle behöva komma lite mer snö så spåret blir bättre, men det kommer väl förr eller senare.

Dubbelpass igår: skidåkning och zumba!
Dubbelpass idag: benpass och skidåkning!
Whoop whoop nu är det full fart mot tjejklassikern 2015!

Några suddiga bilder på mig och Malin från idag:

 

 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar