söndag 19 januari 2014

Nu så

har jag klarat av premiärturen på längdskidorna, tillsammans med mamma.
Jag tyckte det gick över förväntan faktiskt och roligast var förstås nedförsbackarna.
Så nu är det bara att vänta på att "kursen" ska börja, så jag kan lära mig hur man åker på riktigt med bra teknik också.
Jag säger bara: Vasastafetten - Bring it on!

I helgen har jag och Henke varit ner till Helsingborg och köpt en husbil, det var en lååång resa tur och retur, men även det gick över förväntan.
Ska bli så mysigt att upptäcka Sverige i den där i år, vem vet, det kanske blir några fler turer till Norge också.
Det är en gammal skrutt, men den duger alldeles utmärkt till oss! Det finns kök, toalett, bord och soffor som även blir säng när man bäddar ner. Vad mer kan man behöva? Dusch går att installera om man vill. Det kommer bli kanon med lite nya, snygga, fräscha tyger och lite piff!


Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet så det kommer nog att bli lite skidåkning igen. Förhoppningsvis med sällskap av Malin den gången.

Hoppas ni haft en fin helg ni med! Det bästa med min är att den inte är slut än!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar