lördag 2 mars 2013

En underbar vecka!

Det har varit en händelserik vecka, kanske därför det inte blivit något blogginlägg förrän idag. Malin har ju varit hemma, så onsdagen hade jag tagit ledigt för att hänga med henne hela dagen.
Vi promenerade i solen, det var ju som värsta vårdagen! Vi var på gymmet och körde ett pass bröst och armar, vi käkade taco och en supergod lchf-chokladkaka.

På torsdagen åkte vi ner och hälsade på Mickis och Danne som fick en liten flicka i tisdags, som för övrigt ska heta Penny, hur cool är inte det?
Knyckt en bild på lilla Penny och storebror Alfred på Mickans facebook:
 
 
På torsdagen skulle Malin följt med och träna också, efter vi hälsat på familjen Edblom-Löfgren, men jag tror jag körde slut på henne på onsdagen så jag fick träna själv...
 
Igår fredag var vi bjudna till kusin Lotta, Mange och Emil på käk efter jobbet. Jag gick dit själv för Henke kände sig inte så pigg på att ännu en dag åka nånstans direkt efter jobbet.
Det bjöds på himmelskt god lax med chokladpudding till efterrätt. Ja alltså lax till varmrätt och chokladpudding till efterrätt förstås. MUMS!!
Så mysigt var det att umgås igen, det var så längesen men ändå är det som igår när vi väl kommer ihop oss jag och Lotta.
 
Idag var det dags för den otäcka vågen igen, så jag var på gymmet 07.45 i morse! Det gick bra, jag var lite orolig efter allt gotta jag ätit på sistone men jag klarade ändå det jag siktat på (1kg i veckan)
Dessutom har det försvunnit SJU centimeter i midjan på dessa tre veckor, jag är nöjd!
 
Malin och Kalle kom hit en snabbis för att säga hejdå, nu åker dom tillbaka till Norge. Hoppas det inte dröjer så länge innan jag får träffa Malin igen...saknar!
 
På eftermiddagen har jag, Henke och Ola varit ute på en 6 kilometersrunda i skogen, såklart med nya kaffetermosen som Henke fick av Malin i födelsedagspresent.
Bävern hade varit bussig och fällt ett träd som vi kunde sitta och fika på
 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar