onsdag 13 mars 2013

Kontrakt?

Alltså gissa om folk läser min andra blogg! TVÅHUNDRAFYRTIOTRE sidvisningar!! De flesta på "invägning"... I wonder why...
Men jag har fått otroligt mycket positiv respons på den och många tycker jag är modig, det tycker jag själv också.
Jätteroligt tycker jag iallafall att det är och jag hoppas att folk fortsätter att läsa där också. Snart borde det bli ett bloggkontrakt med nån av de stora bloggportalerna, så man kan blogga på heltid. Eller hur? Det vore nåt det!
Till dess jobbar jag vidare på Gästrike Återvinnare med mina härliga kollegor. Har ju fått börja köra bil till jobbet igen tack vare att Henke fått nytt jobb i Gävle. Så jäkla skönt att slippa bussarna!
Jag vill gärna styra över min egen tid så att säga...
De Hedesundabor jag träffar nu för tiden är de som tränar på Hedesunda Gym, några träffar jag då vi är in på Ica...
Det är iaf väldigt skönt att vara hemma igen, av någon outgrundlig anledning mår jag bra i den där byn.
Ska ta mig ner till kyrkan nån dag också, nu har jag tänkt det hur länge som helst.
Vill ner och tända ett ljus vid Klas & pappa.


Hoppas ni har det bra, visst längtar man till våren nu? Det känns som att vintern har gjort sitt för den här säsongen. Tycker ändå att det varit en bra vinter, men nu räcker det. Sol, värme, bara vägar och gröna gräsmattor VÄLKOMMEN att komma tillbaka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar