söndag 24 mars 2013

Härliga helg!

Det här har varit en helt fantastiskt härlig helg!
Igår åkte jag och Henke ut på en liten tripp i bilen för att fotografera lite och vara ute i solen med Ola.

När vi gjort vår sväng åkte vi till Perra och Maria för att få lite kaffe. Jag är så glad att Perra ringde härom dagen, vi har inte setts sedan midsommar! Jag är ju kass på att hålla kontakt med folk nu för tiden... Maria vet jag inte när jag träffade senast!
Nåväl, skit i det! Kul var det att se dom igen iallafall.
Perra frågade om vi ville låna ena skotern och följa med på en sväng. Vi var ju inte jättesugna men man får ju ställa upp ibland...vem tycker att det är kul med skoter liksom?!

Eller...han hann inte ens ställa frågan färdigt så hade vi typ åkt hem och bytt kläder och lämnat Ola till mamma!

Vi åkte förbi Gamleviken, sen till mamma för att därifrån åka ner till Kvillanudden och göra lite kolbullar.
Det blev en stund vi satt runt elden där nere, mamma kom ner med Ola och Maria kom i bil, Robban och André kom också förbi på skoter och joinade oss.
Vi var inte riktigt nöjda ännu, så vi åkte till Catarina och Choken innan vi gav upp och åkte hem. Så roligt att träffa dom också igen, det var inte igår.
Kan ju va kul att träffa släkten annat än på begravningar...

Vi var rätt trötta efter dagens strapatser så vi åkte hem och käkade pizza, sen blev det god natt!
Ni ska naturligtvis få se några bilder från helgen.

Tack alla inblandade för en härlig helg! Fler såna tack!

Puss & kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar