onsdag 27 mars 2013

Ledig!

Känns väldigt lyxigt att vara ledig i hela 6 dagar! Tog semester idag onsdag och imorgon när vi bara jobbar halvdag. Det gör inte saken mycket sämre att solen skiner och det känns som vår i luften.
Jag och Ola har förstås varit ute på en skön promenad i skoterlederna här i kring.
Medan Ola tog en stödvila efter promenaden, passade jag på att gå en sväng till Solarieöarna! Snart ska man börja klä av sig och visa bena, då kan dom inte vara ljusblå som dom är just nu.
Näe, det får bli några vändor till Amandas Solarium nu, så man bättrar på färgen lite.

Jag längtar mest till imorgon då jag ska till Salongen Karlavägen 21 och förhoppningsvis bli lite vårfin i håret. Denice brukar sköta om mig bra när jag är dit!
Jag siktar på att bli lite ljusare nu när vi går mot ljusare tider.
Det kommer väl lite bilder sen, så ni får se hur det blev.
Tillsvidare får ni hålla tillgodo med några bilder på min knäppa katt, Tarzan fyller 13år i juni!






 
 

2 kommentarer:

  1. Du är såå välkommen Maria :) Å du är SÅN kämpe, följer din blogg o du är bra inspiration! Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. OJ tack så jättemycket Amanda! Det värmer! KRAAAM

    SvaraRadera