måndag 25 februari 2013

Längtar

I morse när jag gick till bussen ungefär kvart över sex, så började det redan ljusna. Samma sak på eftermiddagarna, det blir ljusare och ljusare, så skönt!
Trots måndag så känns det som att det blir en kanon dag.
Åh imorgon kommer Malin hem från Norge, som jag saknar henne! På onsdag har jag tagit ledigt från jobbet så vi ska kunna ha en hel dag att hänga, like old times. LÄNGTAR!

Helgen var jättebra som vanligt, träning, skidtur, städning/plockning i Järbo, städning hemma, lite shopping...precis som en bra helg ska vara (förutom städning/plockning i Järbo).
Henke införskaffade sig en ny jacka, skitsnygg, som jag är väldigt avis på! Själv fick jag lite nya träningskläder, det kan man inte ha för mycket av ...som alla andra kläder också

Så imorgon har jag fredag kan man säga, kul med TVÅ fredagar samma vecka!
Den här veckan är det dags för vägning och mätning igen, hua! Så nu lär det bli hårdkörning fram till dess.
På torsdag är det tre veckor sedan jag stod på den förbannade vågen sist, de andra har väl hållit på i fyra veckor tror jag.
På ett sätt ser jag fram emot det och på ett sätt inte alls, men jag hoppas på att se lite resultat så man blir sporrad att fortsätta köra på i samma takt.
Jag hoppas på 1kilo i veckan, det känns som lagom takt att gå ner i vikt och att jag då kan unna mig att stoppa i mig några onyttigheter ibland.
Det går ju att gå ner snabbare såklart, men då kan man inte unna sig nånting, så det är väl bara att välja!
Lagom är bäst heter det va?

Hoppas ni får en härlig vecka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar