måndag 11 februari 2013

Det går bra nu

kompis det går bra nu

Alla vet vad jag går för, står för.
Inte hon som springer när det blåser
Livet går lika hårt som en stalker.
Tills jag fått en deal som jag låser.
Socialkamelont, passar in i alla kretsar,
ta det lugnt hänger bak när jag festar.
Handen på glaset skrik högt när du drar nu.
Fuck off nu kör vi... Det går bra nu.

Text ur Petters låt "Det går bra nu"


Idag känns det så, fast det är måndag, det måste väl bara vara ett bra tecken?!
Känner mig pigg, laddad för en ny vecka. Helgen har varit bra om än (som alltid) för kort.
Har lagom träningsvärk i rumpan, låren och lite i armarna, känns skönt.
Träningen har gått superbra, jag har orkat mer än jag trodde!

Är också glad för Henkes skull idag, ja för min egen skull också eftersom jag inte kommer att behöva åka buss så länge till.
Det börjar bli tomt i huset nu, vi var där i helgen och plockade lite, städningen är dock kvar men den tänkte vi börja med i helgen som kommer. Fatta vad skönt när det också är över!!
Om 2 veckor kan vi släppa det kapitlet helt och hållet också.

Det går bra nu, kompis det går bra nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar