måndag 14 januari 2013

Viktminskning?

Ja då har man lyckats bli magsjuk då, jippie! Det började i torsdags, eller onsdagnatt kanske rättare sagt, fredagen kändes helt okej, lördag och söndag bra men fortfarande rätt orkeslös...Tog mig ändå ut på de nyinförskaffade skidorna, ville bara prova såklart!
Söndag eftermiddag kände jag mig lätt illamående men ingen fara, kunde inte sova på natten låg vaken och mådde fortfarande illa.
Klev upp måndagmorgon för att åka och jobba, var tvungen att stanna i valbo och spy, vände och åkte genom Forsbacka hemåt. Ringde Gunilla och berättade den fantastiska nyheten att jag inte kommer och jobbar idag heller, blev tvungen att avsluta samtalet snabbt för att lägga en till spya nånstans i närheten av Forsbacka.
Man måste ju älska att vara kräksjuk!
Hoppas man iallafall får gå ner något kilo i vikt, hehe!
Henke är också hemma idag, han har klarat sig från att kräkas, på honom kommer det andra änden på istället! Myyyys!

Nej jag hade hellre varit pigg så man har kunnat få fortsätta träna på skidåkningen, det gick över förväntan. Jag som sagt i flera år att skidor det åker man utför INTE längs med!
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig.


 
Kan ju förstås va lite extra roligt när Ola springer före och drar, så det går lite fortare och lite lättare...
 
 
Nu hoppas jag att vi kryar på oss fort så vi får fortsätta träna både skidåkning och Olas dragskills!
Jag hoppas också att ni läsare är piggare än vi.
 
Kram
 

 

3 kommentarer: