torsdag 31 januari 2013

Inte meningen!

Gårdagens inlägg var verkligen inte meningen att jag skulle på något vis fiska komplimanger och att alla ska tala om allting jag är bra på.
Det skulle bara vara en skriftlig reflektion över mina tankar.
Det är lite så jag tänker ibland, rätt ofta faktiskt, vem jag är och hur jag är, hur andra uppfattar mig osv.
Så som sagt det var inte meningen att ni skulle uppfatta det som att jag tycker att jag är sååå dålig och att ni måste tala om hur bra jag är.
Buhu stackars mig jag som är så dålig, titta mig, titta mig!

Men TACK för alla fina ord ni skrivit! Det värmer i hjärtat ska ni veta.
Jag är så glad och tacksam för att ni vill läsa det jag skriver och att jag dessutom får komplimanger för mitt skrivande är helt fantastiskt.
Jag tycker ju att det är så roligt att skriva och jag skulle vilja göra det ännu mera, men det är väl samma sak där...jag tycker inte att jag är tillräckligt duktig.
Men det är väl det jag tränar på här och nu?!

Tack Gunilla för att du kom in på mitt kontor och berättade hur du tänkte när du läste! Tack för kramen! Nu fick jag chansen att komma till skott och fråga det jag tänkt på ett tag.
Vårruset 2013!!! Heja oss!
Nu har jag förhoppningsvis den morot jag behöver för att komma igång igen, första målet är satt!

Idag har vi fredag för imorgon är vi lediga! Eller ledig och ledig, vi ska inte jobba iallafall, däremot ska vi ju börja med flytten!
Så man vet aldrig, nästa gång jag skriver blogginlägg kanske jag gör det från Hedesunda och nya lägenheten!

STOR varm kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar