söndag 14 september 2014

Söndag den 14 september 2014

Idag är det en sån där jobbig dag, inte jobbigt för att det är valdag utan jobbigt pga vilket datum det är idag.
Det har ju varit väldigt mycket fokus på politik den senaste tiden, vilket ju inte är så konstigt. Överallt i TV på internet och sociala medier, i naturen...överallt!
Jag önskar att jag var mer insatt och jag har såklart läst på lite men inte tillräckligt. Jag skulle vilja kunna argumentera bättre och uttala min åsikt. Jag vet bättre vilka jag INTE ville rösta på än vilka jag vill rösta på. Jag har vänner som är gay och jag är gift med en 2:a generationens invandrare, så får ni själva gissa på vilka jag INTE röstat på.

Det är inte bara valdag idag, det är Klas födelsedag också, idag skulle han blivit 29 år! Helt ofattbart! Tänk nästa år 30...undrar hur han skulle se ut om han var i livet nu. Förmodligen lika snygg, kanske ännu snyggare.
Drygt 5 år har passerat och jag saknar honom lika mycket fortfarande.
Älskad och saknad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar