tisdag 9 september 2014

Det går ju som smort!

Snart har även tisdagen passerat och det har gått finfint att sköta sig idag också, men det beror endast på att ett möte drog ut på tiden.
Om det mötet skulle ha slutat i tid hade jag tryckt i mig en bulle, var så säker. Dock hann jag nu åka hem innan dom där smarriga bullarna hittade till mitt skrivbord.
Två dagar av nyttig mat, äggiga frukostar och mellanmål! Jag kommer snart se ut som en fitnessmodell, det fattar man ju.
Fisken vi gjorde till middag ikväll räckte inte till matlåda tyvärr. Ordningssam som man är ställde jag mig nu efter 21 ikväll och gjorde en skinksallad att ta med i lunchlådan imorgon, det är ju så jag själv blir imponerad.

Imorgon har jag en träningsdejt med Malin, då ska vi köra intervaller har vi tänkt. Det måste ju vara det perfekta sättet att umgås? Prata kan vi göra efteråt...
Återkommer om upplägget och hur det gick.

Kram & hej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar