söndag 15 januari 2017

Lite naket

Nu känns det som jag är igång igen på allvar, så jäkla skönt! Jag har köpt träningskort på Crossfit Prestanda här i Gävle och det ska bli hur kul som helst att få fart på den träningen igen.
Veckan som gått har känts riktigt bra med både träning och kost, träningen har sett ut så här: måndag - ashtanga yoga, tisdag - löpning, onsdag - crossfit pass, torsdag - cirkelträning, fredag - löpning och cirkelträning, lördag - gymnastik.
Idag tänkte jag ta en liten joggingtur igen så jag får ihop 3 pass jogging den här veckan och totalt 8 träningspass.

Sen har det ju äntligen blivit dags att sätta igång projekt kostrådgivning på allvar.
Igår träffades vi och tjejerna fick sina recept, vi pratade också lite om hur viktigt det är med planering. Sen blev det dags för den mest ångestladdade delen av projektet, nämligen fotograferingen iförd endast bikini.
Fy fasen vad jobbigt!
Men alla ställde snällt upp utan gnäll. Jag har ju turen att vara gift med en duktig fotograf, så bilderna blev jättefina.

Rubriken i inlägget lurar er lite, ni får bara se bilderna hårt beskurna! Resten får ni se om ett par månader.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar