söndag 29 januari 2017

Hejdå vecka 2!

Så börjar vecka 2 lida mot sitt slut, den här veckan har jag inte hört så mycket från tjejerna. Jag vet att en drar på en förkylning, en kämpar med sötsug och en har gått ner 2 hekto.
Själv har jag också nästan stått stilla den här veckan, men det har gått ganska bra. Jag börjar komma in i vanorna och skriver ner allt jag stoppar i mig för att ha koll på energiintaget.
Men jag är stöddig nog att ha beställt en present till mig själv, som jag ska få när jag gått ner 5 kilo.
Det fixar jag i kommande vecka!
Jag har också bestämt vad jag ska "få" när jag gått ner 10 👀 Det gäller att hitta sin motivation i något!

Något jag äter mycket av just nu är soppor i olika former, jag gillar att det är enkelt, kalorisnålt och dessutom vegetariskt (som jag inte är så bra på att äta annars).

Jag brukar koka upp broccoli, blomkål och purjo i ca 1 liter vatten med 2 grönsaksbuljongtärningar, sen mixar jag soppan slät och har i en laktosfri milda mat extra 4%, salt och vitpeppar. Enkelt och supergott!

Nu kämpar vi vidare mot nya mål!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar