torsdag 1 januari 2015

Årskrönika 2014

Ännu ett bra år har passerat!
Två kanonfina år i rad, hur är det möjligt?
Det har varit både innehållsrikt och spännande, här är några av höjdpunkterna:

Jag har fått vara med på en TV-inspelning
Startat i Vasastafetten
Ordnat och genomfört ett event
Umgåtts med nära och kära
Utbildat mig till kostrådgivare
Fått en fast anställning
Gjort ännu en fantastisk resa till Norge
Varit till Sicilien
Flyttat till Gävle
Många härliga resor med husbilen
Sprungit lopp

Jag gick igenom förra årets årskrönika och där har jag skrivit vad jag tänkt hitta på under 2014, många saker kan jag sätta "check" på, har dock kvar fallskärmshopp och besöka Grönalund...























Nu ska jag återigen göra mitt allra bästa för att 2015 ska bli minst lika bra!
Året då jag ska genomföra Tjejklassikern, besöka Abisko och förhoppningsvis göra en träningsresa med Malin!

Välkommen 2015 nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar