torsdag 8 januari 2015

Räkning

Igår kväll räknade jag hur många träningspass jag gjorde under 2014. Som träningspass räknade jag löpträning, cykling, simning, boxning, styrketräning och zumba, jag räknade INTE med mina power walks, inte ens de längre sträckorna.
Jag fick ihop till 161 st träningspass, det är nog rätt bra jobbat tror jag!
Det är ganska roligt att "föra bok" på sin träning så det ska jag fortsätta med även i år.
Hittills har jag skrapat ihop till 5st pass, trots att jag avslutade 2014 och började 2015 förkyld.
3 januari - jogging
5 januari - styrketräning
6 januari - jogging
7 januari - styrketräning
8 januari - löpträning intervaller

Imorgon hoppas jag på dubbelpass, styrketräning och simträning, vi får se om jag hinner med den först nämnda.

Tjejklassikerns början närmar sig med stormsteg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar