söndag 30 november 2014

Är det värt det?

Igår var jag på julbord med jobbet och hade jättekul, jag dansade hela kvällen så svetten rann!
Men idag mår jag mindre bra!
Jag dricker ju nästan aldrig nu för tiden, men igår gjorde jag det... En gång tidigare har jag varit bakis i mitt liv och nu är jag det för andra gången.
Fy fan rent ut sagt! Hela dagen är förstörd, jag har inte kunnat göra någonting. Jag skulle ju springa adventsloppet idag, men det var helt omöjligt.
Tänk att folk mår så här efter varje gång dom har druckit! Varför i hela världen vill man utsätta sig för det?
Jag hade ju förmodligen haft lika roligt och dansat lika mycket utan alla ölen!
Ja, ja nu fick jag ju bara bekräftat för mig själv att jag nog inte ska dricka så mycket.

Men ni ska få se en bild på hur jag såg ut igår efter att Malin varit här och stylat mig! Jag har en bild från förra året när jag var på julfesten och en från igår. Kul med variation

2013:

 2014:


Näe full fart med träningen istället, det som jag faktiskt vill satsa på!
Ni ska få se vilken härligt snygg cykel jag fått.
Eller det är min gamla cykel som Henke stylat om:


Visst är den fin?!!
Ska bli roligt att ta fram den i vår och träna inför tjejvättern!
Först ska det bli snö och vinter så vi får någon fart på skidträningen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar