måndag 10 november 2014

Tävlingsplaner!

Efter att ha läst Martina Haags bok "Heja heja" nu när jag varit hemma sjuk, känner jag mig ännu mer taggad på att tävla nästa år.
Jag gillar att tävla!
Jag gillar också att planera, därför tänker jag göra upp en plan för 2015.

Att jag ska genomföra Tjejklassikern är ju redan klart, men jag siktar på att göra några fler tävlingar.
Nu jäklar ska här samlas medaljer! Jag gillar medaljer, precis som Martina Haag!

Så här ser min plan ut just nu:

28 februari - Tjejvasan
29 mars - Premiärmilen
18 april - Spring Cross
18 maj - VårRuset
6 juni - Tjejvättern
5 juli - Vansbro Tjejsim
27 september - Lidingö Tjejlopp

Jag tänker att det kan vara bra att ha Premiärmilen som ett delmål i min plan att orka springa 1 mil, för den 27 september är ju planen att jag ska springa milen under 1 timme!
Dessutom är jag sjukt sugen att testa Triathlon, men jag måste ta reda på mer och lära mig simma ordentligt först innan jag gör upp några större planer.
Men det ser ju ut att vara ett glapp i augusti, så jag kanske kan klämma in en liten Triathlon sprint då?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar