söndag 15 juni 2014

Bästa träningsveckan

Den här veckan har jag verkligen känt att det börjar släppa äntligen! Då syftar jag mest på löpningen, det har känts så himla bra.
Så här har min träningsvecka sett ut:

Måndag - Inlines 6km + Powerwalk 5km
Tisdag - Powerwalk 8km + 6km jogging
Onsdag - Löpträning teknik och intervaller
Torsdag - Styrketräning överkropp + 7km promenad
Fredag - Vila
Lördag - 6,5 km jogging
Söndag - har jag inte bestämt än

Igår lyckades jag även öka farten lite, så nu känns inte 6-minuters tempot allt för långt borta!
Jag vet inte om det kan ha med att göra att jag faktisk skärpt till mig med käket den här veckan.
Jag tror faktiskt det...
Det känns i alla fall hur bra som helst och JA, JAG ÄR NÖJD MED MIG SJÄLV!!

Vi får väl se hur träningen idag kommer att kännas, jag har inte sovit så bra i natt i husbilen pga mygginvasion och lite väl trångt i sängen.
Tur det var mysigt att vakna upp och äta frukost till ljudet av vågskvalp och fågelkvitter.

Idag är det den 15 juni, det innebär att jag och Henke varit gifta i 1år! Fy sjutton vad tiden går fort!!

Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar