söndag 14 juli 2013

Summer & Countrymusic

Nog har vi det allt bra ändå, inte mycket att klaga på... Förresten så hjälper det ju ändå inte om man nu känner för att klaga.
Gårdagen bjöd ju på fantastiskt väder, i alla fall om man gillar sol och värme. Det finns nog några som tyckte det var alldeles för varmt igår. Jag njuter i fulla drag av sådant väder!

Jag och Ola tog en Power walk (som det visst heter nu för tiden) eller rask promenad om man hellre önskar, på 6 kilometer. Jag tror att Ola hörde till dom som tyckte det var aningen för varmt.

 
 
Vi (jag, Henke & Linus) gjorde en hojsväng till Perra och Maria i Österbybruk också, Perra fyllde år igår så det bjöds på riktig gofika!
 
På kvällen åkte vi ner till Sandsnäs och lyssnade på The Inlaws som spelade lite skön country. Det hör ju sommaren till att ta en öl på Sandsnäs faktiskt. Roligt att träffa några bekanta ansikten och det är ju faktiskt en av Hedesundas smultronställen tycker jag.
 

Sorry för den suddiga bilden men så blir det när det är mörkt med mobilkameran tyvärr.

När Ola får välja vad vi ska göra ser det oftast ut så här

 
Idag är det mindre vackert väder, så vi får se vad vi hittar på.
 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar