måndag 15 juli 2013

Fastkedjad i hemmet

Det blev inte några större utsvävningar igår. Tvättstugan fram och tillbaka ett antal gånger blev det istället.
Medan Henke och Linus var ute i flera, flera timmar och sprutade grus, var jag hemma och slavade istället.
Så när Henke väl kom hem framåt kvällskvisten var ju jag och Ola ganska rastlösa och ville hitta på nåt roligt.
Vi bestämde (läs jag bestämde) att vi skulle åka till Gysinge och fika på Café Nyfiket för under juli har dom öppet varje dag fram till kl 20.00.
Utom just igår, då stod det en lapp på dörren "idag 14 juli stänger vi kl 18.00"
TYPISKT!!! Jag som väntat hemma heeeela dagen för att få hitta på nåt.
Så vi tog en promenad på området istället och Ola fick bada lite, så han var ju glad och nöjd i alla fall.



 
 
Efter vi lekt färdigt i Gysinge drog vi vidare mot Valbo, där vi åt en fin söndagsmiddag på
Mc Donalds!
Så blev även jag nöjd till slut!
 


1 kommentar:

  1. Ser ut som att Ola vann på att ni åkte till Gysinge i alla fall (jättefina bilder på er). Söndagsmiddag på McDonald är inte att förakta heller. :)

    SvaraRadera