torsdag 11 juli 2013

Semester!

Även om vi hade semester veckan före midsommar så var det väldigt efterlängtat att få vara lite ledig igen.
Idag har jag haft min första semesterdag, Henke får vänta tills på måndag, men han tog kompledigt från lunch idag.
En riktigt skön dag har jag haft.
Sov till 8.30, cyklade till Ica och köpte "gofrukost" som intogs på altanen i morgonsolen.
Därefter tog jag med mig Malin och Ola på 5 kilometers promenad.
Sen cyklade vi ner till Mickis, där vi käkade lunch tillsammans, pratade skit och hann förstås med fika också.

Vi har också varit ute på en motorcykelsväng, där Malin fick åka bakpå med Henke. Vi stannade i Kungsgården och käkade pizza.

En helt perfekt start på semestern!
Få se vad morgondagen bjussar på...kan hända lite shopping...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar