tisdag 23 april 2013

Snyggve!

Jag och Henke har ju köpt oss ett varsitt par inlines i år och på måndag kväll provåkte vi dom för första gången, vilken succé! Hahaha!
Jag vägrade ju förstås åka i byn där någon eventuellt kunde se mig när jag staplar omkring, därför åkte vi ner till mamma och åkte fram och tillbaka där efter vägen.
Henke som aldrig stått på ett par inlines och inte åkt skridskor sen han var barn, var förstås kung från början! Så irriterande!
Jag tror nästan att han ljuger lite...han har säkert åkt inlines hur mycket som helst förr!

Jag hoppas att det ska kunna bli en del "åka av" i vår och sommar, men Henke tyckte inte det var så roligt som han hoppats på. (Det gick för sakta) ;)

Hur som helst så köpte jag en hjälm igår också att ha på mig när jag glider runt på rullskridskorna! Så jäkla snygg jag är i den, så snygg har jag aldrig varit!





Äntligen har min Malin kommit hem också för att stanna hela vecka i Hedesunda! Så nu får jag träningssällskap i veckan, jag är såååååååå glad!
Helst hade jag sett att hon stannar för alltid och inte bara en vecka!
Men man får väl vara glad åt det lilla...

Hoppas ni fått er ett gott skratt åt ovanstående bilder, om inte kan jag på begäran lägga ut bilder på Henke också, då kan ni garanterat INTE hålla er för skratt!

Puss & kram

1 kommentar:

  1. Haha! Är själv sugen på att börja åka, blir nog att testa en mörk natt på någon öde väg där ingen ser mig. Hoppas det gav dig mersmak iaf.Känns som att det borde vara bra träning.. :-) /tina

    SvaraRadera