lördag 27 april 2013

Ny frippa & hojtur!

Fredagen hade jag tagit ledigt från jobbet, kan inte säga att det var jättetråkigt.
Förmiddagen spenderade jag i frisörsstolen på Salongen Karlavägen 21, och nog kan man säga att jag fick ny frisyr allt:
 
 
Före:

Efter:

 
Före:
 
 
Efter:
 
 
Tänk hur man kan göra nu för tiden va! Har bara gått till frissan tidigare och fått kortare hår...
Så här långt hår har jag aldrig haft, mitt hår kan inte bli så här lång på egen hand.
Jag känner mig ganska mycket mer kvinnlig måste jag säga, kanske även lite yngre :)
Än så länge gör det ganska ont i hårbotten, men det går nog över snart.
Älskar mitt nya hår!!
 
Idag, lördag har vi varit ute och åkt lite hoj, jag, Henke, Linus & Malin. Lite kallt var det men superroligt!
Ni ska få se  några bilder från turen:


 

2 kommentarer:

  1. Vilken PUMA!! Skitsnygg Maria!! WOW!!! Kram Amanda

    SvaraRadera
    Svar
    1. OJOJOJ! Tack så mycket Amanda!! Kram

      Radera