tisdag 2 april 2013

Saknad!

Igår satt jag och tittade på gamla bilder, främst på mig och Malin och förstås tänkte tillbaka på gamla minnen. Saknar Malin så mycket ibland, det kommer över mig lite då och då.
Lite lustigt att jag idag på förmiddagen fick ett sms från just Malin där det stod:
Saknar dig så det gör ont!!
Åh jag höll ju förstås på att börja grina på jobbet!
Även om vi bara är ett samtal bort, så vill man ibland träffas och prata face to face.
Bra vänner växer inte på träd!
Ska delge er några bilder på mig och Malin tänkte jag.

Malin!
Jag saknar våra skrattanfall, våra pratstunder, att träna ihop, gråta ihop, promenera ihop...
JAG SAKNAR DIG!





 


 


 

1 kommentar:

  1. Men åh nu gråter jag...!!!! JAG SAKNAR DIG OCKSÅ <3 Det var så skönt att få höra din röst igår. Jag räknar ner dagarna tills vi kommer hem igen, då ska vi ta igen lite förlorad tid! Jag älskar dig! Puss&Kram

    SvaraRadera