söndag 21 april 2013

Härliga helg!

Visst har det väl varit helt underbart väder i helgen? Nu känns det verkligen som att våren är här på riktigt!
Idag har jag gjort premiärturen på motorcykeln, det blev bara en kort sväng runt byn men roligt var det!
Jag provkörde Henkes hoj för första gången också, den är lite för stor för mig, jag når inte ner ordentligt men man sitter väldigt bra på den.
Provade mitt skinnställ idag och det satt riktigt bra nu. Förra året fick jag knappt igen byxorna i midjan, även jackan satt mycket bättre i år!
Nu tycker jag inte att det här skinnstället passar så bra till den här cykeln, det var finare till den förra hojen som var lite sportigare.
Så nu använder jag mest jackan till mc-jeansen (som för övrigt sitter så löst så dom håller på att ramla av). Ska investera i ett riktigt allvädersställ i år, som kan vara lite lämligare att ha nu när vi ska börja åka på lite längre resor!

Annars så börjar jag längta till på fredag då jag ska få ny frisyr igen! Dessutom har jag tagit ledigt den dagen, så nu väntar en 4-dagars vecka!
Det bästa av allt... Malin kommer hem imorgon! Så jag längtar tills jag får träffa henne också!
Nu ska jag vara lite social med min blivande man!

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar