söndag 3 augusti 2014

Semesteruppehåll

Som ni märkt har jag haft ett uppehåll i skrivandet under sommaren. Jag har inte haft någon lust alls att skriva faktiskt och jag vill inte skriva bara för skrivandets skull så att säga.
Jag tänker inte skriva speciellt mycket nu heller, bara tala om att jag inte glömt bort bloggen och att jag njuter i fulla drag av semestern!
Här kommer några smakprov på vad vi pysslat med på vår ledighet






 
 




Mycket upplevelserik semester, mycket har handlat om 2-hjulingar vilket ju är ett intresse vi delar. Men självklart ligger Norgeresan allra varmast i hjärtat! Jag är helt förälskad i detta land, så jäkla vackert!
Jag ska berätta mer om den resan en annan gång.
Att kolla på brorsan när han kör sin R1:a på Gelleråsen är både roligt och lite läskigt för det går så förbannat fort! Han är så jäkla duktig att köra!
Idag har vi avslutat Henkes semester med att kika på supermoto i Södertälje, det var också en upplevelse. Jag har inte sett supermotard tidigare, bara cross och roadracing. Sjukt duktiga förare!



Tack för att ni inte givit upp min blogg, att ni kikat in här trots att jag inte uppdaterat på länge!
Tack älskling för alla fina bilder!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar