torsdag 7 augusti 2014

Maria Wallner = Kostrådgivare

Nu får jag kalla mig licensierad och diplomerad kostrådgivare!
I tisdags skrev jag slutprovet och blev godkänd, men det tog tid och det var väldigt svårt. Jag höll på i 2 timmar med de 42 frågorna, därför blev jag fantastiskt glad när jag blev godkänd!
Det är ingen lätt match och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra med min kunskap.
Jag känner att jag måste läsa på lite mer innan jag kan ta mig an någon kund och jag ska försöka ge mig själv råd först och främst.
Malin har också önskat bli testperson, så jag ska se vad jag kan åstadkomma för henne också.
Jag hoppas att både hon och jag är tillräckligt motiverad för att ta mina råd på allvar och att vi faktiskt göra som jag säger!
Motivation är den viktigaste ingrediensen, utan den är det ingen vits att göra någon slags förändring i livet överhuvudtaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar