söndag 8 mars 2015

Skidåkning eller inte, det är frågan!

Idag har jag tittat på vasaloppet, det känns kul att dom åkte 9 mil snabbare än jag åkte 3 mil...Undrar om dom har tränat mer än jag?
Det är märkligt hur jag fungerar, för nu så här 1 vecka senare, börjar jag tänka att jag borde väl åka igen för att slå den här futtiga tiden jag körde på.
För 1 vecka sedan tänkte jag bryta skidorna på mitten och aldrig mera åka 1 meter på längdskidor.
Ja ja, den som lever får se!

Nu är det bara 3 veckor kvar tills det är dags att springa Premiärmilen på Norra Djurgården i Stockholm också, pust och stön.
Jag provade att jogga 1 mil idag och det tog 1 timme och 14 minuter, då gick jag i alla uppförsbackar. Så nu har jag en tid att slå den 29 mars!
Jag har inte börjat cykelträna ännu, då det är så förbaskat mycket grus överallt, men jag har tagit fram den rosa skönheten och börjat använda den till jobbet.
En till sak som jag gjort i dagarna är att anmält mig till Vansbro Tjejsim som går av stapeln den 5 juli.

Nu kör vi!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar